Monday, May 21, 2018

Өвдөлтийн шүлэг

Өвдөлтөөр зуурсан нулимстай инээд 
Үе үе мэдрэх халих мэдрэмж
Үүрд биш л хорвоо хойно 
Үнэнийг би охидоосоо нуумааргүй байна 
Өвдөгийг нь гөвж, Өөд өргөх эх хүн би 
Хойтон хаврыг үзэх хүсэлтэй байна
Хажуудхаа зовоох зовлонт би 
Ханийн хажууд өтлөх хүсэлтэй байна

Өвдөлтөөр бүтсэн амьдрал дундаас
Өөрийгөө танихгүй догширч байна
Хүчилсэн инээд хуурамч өөдрөг зан
Хүлээсээс ангижирч уужуу амьсгалмаар байна

Хичээх тусмаа ядрах туйлдах 
Уйлах ч мэдэлгүй амьдралаас залхаж 
Хүлээс алдарч үүлэн дунд хөвөх 
Хүсэл бас төрөх юм 

Эжийгээ зовоох гэж төрсөн би 
Жаргах цаггүй амьдруулна 
Эжийгээ л түших миний амьдралд 

Жаргалгүй царайлах эрх үгүй

2018.05.21

No comments:

Post a Comment

Өвдөлтийн шүлэг

Өвдөлтөөр зуурсан нулимстай инээд  Үе үе мэдрэх халих мэдрэмж Үүрд биш л хорвоо хойно  Үнэнийг би охидоосоо нуумааргүй байна  Өвдөг...